preguntes?

_ ara que finalment (o quasi) he modificat tota la plantilla, m'adono que tot resta massa pulcre i que la majoria de lletres, també algun dibuix, li manca més mala hòstia, i des de fa (massa?) temps_ i perquè? em pregunto sorprès o estupiditzat:
_ doncs no sé ben bé com expressar-ho i -de moment- no ho faré... només sé que torno a la maleïda -per alguns- manca de puntuació... (no sé d'on em bé el de no voler posar el puntet i seguit i/o apart quan toca, i després la corresponent lletra majúscula de torn...) les comes sí i els 3 puntets que m'emocionen per altres motius -llargs d'explicar per ací-
_ i què?
_ la manca de més mala hòstia deu ser per la maleïda continuïtat i contacte malaltís amb la crua realitat de la pandereta, tendareta, paradeta i d'altres etes que la quotidianitat absorbeix i m'absorbeix de collons cap amunt, cada dia, dia, dia,...
_ faré -faig- quelcom per a modificar la directriu inconscient fins avui i des de d'on em llevo, moc i mocu, i d'on em mantinc i mantenc a la prole varia i rellisco per entre la basarda generalitzada d'arreu, i boix per a tot i boix per a tu...
_ em farà falta una mica més de mala llet?, o bé més dosis de caracterització, insinuant menys camins de muntanya, afegida al molt agradable plaer de dibuixar, escriure i mastegar sobre aquest interior tan exterioritzat, tan absurd i prostituït nostre i meu de cada dia_ i no calen denúncies de masses coses que ja es denuncien i podreixen soles, només cal més mala llet, expressió o paciència (i les 3 coses?)
_ ahir vaig parir 14 pintures per una nova, sembla i per a fi , però només depenc de mi, expo a finals d'any o per a la tardor
_ una és aquesta de dalt, però no surt tot, encara trepitjo merda (com la del teatre?)
_ somni o dutxa, o caldria doncs, repetir?
_ també he canviat la planti de cops de bec, és millor?

0 comentaris :: preguntes?