ulls

_ m'agraden molt algunes de les pintures de picabia, sobretot les que barrejava de pròpia collita amb la seva visió particular de les pintures de l'art romànic del pirineu,, o objectiva doncs les va visitar personalment quan va estar a bcn_ especialment les figures on una bona quantitat d'ulls s'enfilaven per les fesomies d'homes i animals_ jo encara, en la meva obra i de tant en tant, també em suren per algun motiu estrany, especialment a llapis...
_també una obra seva, portrait de femme aux allumetes, i que estava també present per a mi el passat dissabte, feta amb collage: amb alguns mistos, monedes i els ulls, em sembla, amb pinces pels cabells de dona_ em recorda una obra meva, dins la seria mozart del 91, on jo enganxava però trocets de fusta i els tons i motiu eran bastant diferents, però sempre m'ha recordat i relacionat, no sé ben bé per a què, amb aquest pintura d'en picabia, però és un honor i és gratis!
_ i admiro molt l'art romànic, tant el que he vist personalment per zones del pirineu, com tot el "traspassat" el mnac de bcn_ m'agradaria conèixer especialment al pintor de taüll, és senzillament, la seva, una obra de gran magnetisme i a l'alçada de qualsevol geni de l'història
_ voldria pintar més i volar per conèixer les rodalies del temps parat dels genis que ja no hi son
_ i no m'arriba el llibre d'en hernàndez pijuan que vaig demanar_ si sembla arribar però el seu alè de pintura i tabac, de sabor a l'eterna essència de traspuar el paisatge, a la pròpia terra o materia per trobar la ment perduda, o dubtosa sempre: per avançar?
_ felicito els de sofcatalà pel seu 10 aniversari: han fet i fan una gran tasca per el català a l'informàtica, i ho celebren el proper dia 3, segons aquesta adreça_ per molts anys més !!



0 comentaris :: ulls