intervals

_ seria bo que dins d'uns anys pogués tindre catalogada en foto tota la meva obra, m'agradaria, però la feina no sembla fàcil, primera per extensa i segona diga-li murphy o buñuel, la qüestió estranya és que a darrera hora sempre!! hi ha un problema que ho retarda tot... i vaig naìxer l'any de viridiana però la primera que en va sorprendre i potser ser conscient d'algunes coses llargues ara d'explicar va ser l'angel exterminador...
_ tinc la bona o dolenta costum de ser persistent, això farà que algun dia ho tingui acabat_ no és vital, però m'agradaria, ara totes les prestatgeries les cremaria i saber que ho tinc més o menys ben arxivat, fotografiat i ben penjat per internet o bé m'animaria a cremar-ho de debò o bé a salvar-ho per sempre més... no sé, no sé_ l'instint o el canibalisme no em permet de moment decidir quelcom!
_ tot ha estat, i és, el resultat de l'acumulació però alhora de la necessitat de la "multicreació"... una necessitat vital, immensa, imparable per crear, procrear diferents estats plàstics, on evitar el màxim possible la repetició de models i resultats, potser no sempre aconseguit, però com a mínim amb la responsabilitat i resultat suficient per no esgotar temps, freqüències, mon sencers de consciència d'un tot inabastable que també en l'art existeix, inclús diré que és la seva verdadera llavor i sentit d'origen, on un resultat final és impossible, només avançar sabent que una infinitat de mons estan a l'abast_ caldria llegir a jane roberts o a michio kaku (o als dos i més...)?
_ per si fos poc no solament tinc ara dos blocs, ja ni ha un altre que és consolida i un a punt de nàixer ja dissenyat... i no serà l'últim
!?

0 comentaris :: intervals