mirades

_ boníssim el treball de marlango amb automatic_imperfection (tinc una edició especial), val la pena, del millor musicalment parlant per aquests nostres mons de déu, encara que sigui amb anglès quasi tot-tot...
_ traspasso amb la mateixa música i el seu ritme tranquil i enèrgic alhora a les fotos que david cos em deixà publicar en el meu primer blog pensart, farà ja més de tres anys... una pruna i també un estudi del dolor: fotos amb gran contingut i mala llet apreuada enmig de la nit de la son, la por o una mort amagada (dic jo...), d'entre tantes no vistes o poc de la vida abrupta i/o trencadissa, del gran amic, poeta i fotograf, que aprofito públicament per demanar-li que fabriqui constants somnis i sovintegi la difusió creativa, tema gens fàcil i ho sé: son paraules d'un que fluixeja molt aquest fil d'agulla mal endinsat... Cal, però...
_ el mateix david em recomana una expo a la virreina de fotògrafs xinesos, segurament aniré ben aviat, i jo alhora li recomano la d'artistes també xinesos contemporanis a la fundació miró... anava quelcom escèptic però cal reconèixer obres d'una gran originalitat, creativitat i seguretat en unes possibilitats difícils pel risc a copiar en l'art d'arreu avui en dia... Alguns s'han surten prou bé i amb una paciència i tècnica de treball infinita (ah! feines de xinos, es clar...). Em sembla que aviat hi haurà també quelcom d'art xinés d'ara al caixaforum. Fa una mica de por l'excés de proliferació o promoció d'aquesta gen d'aquest formidable país, tan mal portat políticament en contra d'elementals drets humans per la seva classe idiota política_ potser massa art xinés per arreu, ja ho vaig constatar a la biennal de venezia i d'altres però és el risc per voler saber de tot art potser mal anomenat emergent...
_ hi el proper cap de setmana aviam si saludo a en moebius, el gran moebius, al saló del còmic de bcn ?
_ pregunto a més: on són ara, per exemple: druillet, muñoz&sampayo o carlos giménez... Em feu falta !?



0 comentaris :: mirades