talls

_ només quatres o cinc ratlles o més, entre música de Bach (bwv128, auf christi, himmelfahrt allein) per apuntar alguna troballa i algun desig :
+ per casualitat (?) trobo una pàgina d'en hernàndez pijuan molt recomanable, només sigui pel pas d'alguna de les seves obres entre les nostres pupil·les gastades o despistades de tanta ferida i adoctrinament visual diari_ obres que fan meditar i respirar una serenor alhora plàstica i lluitadora d'un dels més importants artistes catalans...
+ no els he acabat encara però ja els recomano, dins la meva -bona o desgraciada- costum de llegir varis llibres alhora, apunto:
=sincronicidad, de f.david peat (kairós)
=el cisne negro, de nassim nicholas taleb (paidós)
=la puta de babilonia, de fernando vallejo (seix barral)
=nocilla dream, de agustín fernández mallo (candaya) (ja sé que fa poc han tret el seu últim: nocilla experience, però jo no vaig llegir aquest primer i ara ho faig, després pel que em sembla -m'està agradant- ho faré el meu següent, tot i que trobo que no s'ha cansat amb el títol ni en tornar a escollir una marca d'untar xocolata de la nostra infància_ vols dir que varem superar el mirar tant al capitán tan i el locomotoro, etc... així va eurovisión aquest any, aviam si tot ja s'acaba de podrir del tot, amb nocilla o sense...
_ apuntaria altres dos o tres llibres però avui encara no ho faré ni potser aquí, no és el moment ni lloc (?)
_ estem en temps de festa religiosa per les coses que, diuen, va fer i li van fer a un home anomenat l'ungit, fa uns dos mil anys, però tot es incert o fals, però forma part de les eleccions que es poden fer a canvi de recercar quelcom dins les ments malaltisses o torçades...
_ estem alhora en temps de viatges però, sincronitzant, lao tse té una versió:

"Sense sortir per la porta
es pot conèixer el món
sense mirar per la finestra
és pot conèixer el camí del cel,
quan més lluny es va
tan menys s'aprèn,
per això el sabi
sap sense desplaçar-se,
entén sense mirar,
realitza sense fer."

1 comentaris :: talls

  1. ei, hola,
    m'encanta el disseny del blog!