enfilats

_ aquest món és més enfilat (de fils) del que sembla permet connexions empàtiques i afortunades entre el temps i les realitats poc conegudes_ hi han unitats entre el caos i entre l'esplendor de les paraules, les imatges i la materia.
_ no trobo quasi mai masses blocs de pintors o dibuixants que pintin_ si en foto la llista deu ser inmensa en art plàstic és més difícil_ un cas recent és la esplèndida obra que he vist de sonia puga al seu blog, que enllaço també.
_ de passo també m'he retrobat, ara si activa, amb la pàgina d'en zush, ara evru, una web que cal visitar, possiblement es la pàgina actual, que jo sàpiga i amb modesta opinió, més creativa d'un artista plástic a nivell mundial...
_ per arrels o tocs d'ànimes amb cops de bec m'acosto amb curiositat, humor i alguna passió per la nova lakodorniz, ara només -llàstima- per internet, vés per on_ ...i quelcom hi faré, espero...
_ seguim entre mons oberts on només es tanca la sabiduria i l'esplendor si un NO fa cas a la seva intuïció per generar claus noves, reptes nous...
_ per altre banda -t- caldria acariciar i perdonar, si o no?, crec que sí....
_ no segueixo endevant amb los desastres, com jo voldria, costa, em trobo lent i no hi estic acostumat.
_ un pas de fa dies:



_ caldrà posar-se les piles o el barret de palla, no ho sé, però en breus dies voldria decidir: el to, la intensitat, la progresió temporal i l'espai corresponent a negociar: necessari per penjar i penjar-mi_ caldria quelcom més d'atenció o millor encara: recercar la dosi formal o radical de passió, entremig veuria un escletxa o horitzó (vertical)_ cal més canya i aparcar falses decepcions. El tedi mata, la por també, tot i que son artífex d'alguns punts de partida creatius, per estrany que sembli_ en fi...
_ i per quan la solució de les quatres (noves o velles) parets? No demano prou, potser tot és massa feble o massa ferit (de mort?)

0 comentaris :: enfilats